PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Sunday, February 10, 2013

salam,

Salam hormat.

Dengan izin dan limpah dan kurnia Yang Maha Kuasa saya masih lagi berpeluang
meneruskan hidup ini.Walau saya tahu entah

esok atau luasa masa akan datang dan saya akan dipanggil untuk menemui yang
Kuasa. Saya tahu hari demi hari kondisi tubuh

saya semakin lemah dan penyakit lukimia yang saya tanggung semakin parah .Saya
pasrah pada ajal dan maut tapi sebagai

manusia ada hajat yang tidak kesampaian. Bagaikan tak terasa begitu cepat
masa berlalu tannpa saya dapat mengejarnya

Sebagai insan biasa di bumi ALLAH saya tahu saya tak dapat lari dari melakukan
kesilapan .Hari demi hari berlalu dan saya

tetap seperti dan doktor juga memberitahu yang saat itu semakin dekat.Seperti
yang saya katakan saya reda Tiada apa yang

tinggal hanya lah sedikit harta yang akan saya sumbangkan untuk bantuan
kemanusiaan kepada yang memerlukan dari saya dan

juga allahyarham suami mandangkan kami tidak mempunyai pewaris.

Saya tidak mengharapkan apa-apa sebagai balasan cuma dengan izin ALLAH sedikit
sumbangan yang akan saya salurkan ke jalan

yang benar akan menjadi amal jariah untuk saya dan Almarhum suami insyallah.
Dana simpanan kami sebanyak£ 2,000,000.00

(Dua Juta Great Britain Pounds) telah saya berikan amanah dan kuasa kepada
peguam saya untuk menguruskan hal selebihnya

sehingga ianya dapat dipindahkan kepada pewaris saya yang amanah dan
bertanggungjawab demi menunaikan niat saya dan arwah

suami saya untuk membantu projek amal kepada yang memerlukan.Harapan saya ianya
dapat dilakukan sebelum saya menutup mata.

Semoga ALLAH SWT memberi petunjuk dan membantu kita bersama-sama melakukan
amal jariah......Amin...
Sekian,

Puan Maryan Forsythe Ahmad.
From: Malaysia.

No comments: