PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Sunday, September 11, 2011

***11-09-2011***Mesej Penting - Sila Baca Segera

SouthEast Asia Regional Headquarters,
The Western Union Company
Kuala Lumpur 51100
Malaysia

ATTN:


Nama saya Abdul Rahim Bin Ibrahim. Saya Ketua juruaudit Western Union, Malaysia. Saya telah dilantik di sini baru-baru ini dan dipindahkan dari Brunei. Pada permulaan tugas-tugas saya di sini, saya telah mendapati bahawa terdapat sejumlah pemindahan sementara menunggu US $ 698,000.00 (Enam Ratus Sembilan puluh Lapan Ribu Dolar Amerika Syarikat) dalam sistem.

Saya segera memaklumkan kepada Kerajaan Malaysia dan ia telah dipersetujui bahawa dana akan dikembalikan kepada Pengirim atau Penerima yang dimaksudkan. Sekarang saya bercadang untuk masukkan nama anda sebagai Penerima awal dan ini telah dipersetujui oleh syarikat itu.

Saya menghubungi anda untuk memaklumkan anda mengenai keputusan ini oleh syarikat itu. Pemindahan jumlah $ 9.820 (Sembilan Ribu, Lapan Ratus Dua puluh Dolar Amerika Syarikat) boleh diterima setiap hari sehingga wang dipadamkan dari sistem. Ini akan menyebabkan sejumlah $ 58,920 (Lima puluh Lapan Ribu, Sembilan Ratus Dua puluh Dolar Amerika Syarikat) setiap enam hari. Ia adalah sangat penting bahawa anda bertindak balas dengan segera. Dan dalam kes anda tertanya-tanya, kami mendapat maklumat anda dari indeks di internet dan kami telah mengesahkan dengan pihak berkuasa yang berkenaan.

Pemindahan yang sedia pada sistem kami sebagai anda membaca mesej ini. Untuk meneruskan, sila sahkan maklumat berikut dengan segera;

Nama Penuh (seperti yang diberikan pada I / C):
Alamat:
Telefon:
profesion:

Jawapan segera anda adalah diperlukan.Terima kasih.

Best regards,

Abdul Rahim Bin Ibrahim
Tel: +60 (0) 14 326 3972


Reply to: malaysia@westernunionintl.umail.net
westernunion@representative.com

1 comment:

Anonymous said...

aku pun dapat cm ni