PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Tuesday, March 09, 2010

TAK SANGKA ... DAH BANYAK REPOT POLIS PASAI AKU...


Salam... Du`at sekelian...

Aku baru aje keluar dari balai polis kepala batas... polis dok panggil aku dah lama dah .. seminggu lepas lagi ..tapi aku tak dan nak pi... bukan apa... batuk teruk sangat ... dah dua minggu dah batuk.. kuliah pun ada yang aku kansel...

Aku pi bagi `statement`.. tak tau la pasai apa... yang pelik tu ada juga `mangkaq` mana pun tak tau... dikatakan orang awam yang buat laporan polis pasai ucapan aku dalam satu ceramah... Aku pun tak berapa ingat dah .. kat mana ceramah.. bila tarikh... apa yang aku cakap.. Jadi aku jawab semuanya tak ingat...

Jadi just nak bagi tau kat hampa semua ... bila kena tangkap... disiasat... tanya dulu siasat bawah seksyen mana... chehhh... macam lah kita ni pandai sangat pasai undang-undang.. kalau bawah seksyen 112... hampa tak cakap apa pun tak apa... tak mau jawab pun tak apa.. Jawapan yang paling sesuai... TAK INGAT.. TAK MAU JAWAB.. TAK TAHU..

Tapi yang paling aku tak sangka tadi... aku diberitahu... banyak repot polis yang dibuat ke atas aku... Pelik no ... Aku bukannya famous mana pun .. Orang bukannya kenai pun aku ni sapa ... anak sapa.. dok kat mana... kerja apa...

So biag pi kat depa lah... poolis dengan kerja depa .. kita dengan kerja kita ... Yang paling penting ... UMNO dapat dinyahkan daripada muka bomi Malaysia ni...

Wassalam...

2 comments:

Jafri Abu Bakar Mahmood said...

MasyaAllah sheikh.. Inilah sunnah org berjuang. anta dah sampai maqam tu.. mabruk!!

Qorie Afifi said...

ANA TAU ANTA KERJA APA...KERJA ANTA IALAH MEMBIMBING UMNO. Nak bimbing pun depa buat soal-siasat juga nho hehehe......