PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Thursday, March 11, 2010

Semalam bersama dengan Karpal Singh PAS.. Hari ni aku berjumpa dengan realnya punya Karpal Singh



Salam ... Du`at sekelian....

Dah 3 hari aku mengikuti perbicaraan Bang Mad Sabu di Mahkamah Jawi, Seberang Perai Selatan... Sakan .. aku tengok.. sdr Hanipa Maidin.. senior aku di UIA dulu... Dia memang hebat.. Bagiku bila dia boleh bertengking dengan sakan dengan DPP... boleh mencabar saksi dan memarahi saksi... perli DPP dengan ungkapan2 yang bersahaja dalam mahkamah... dengan pertanyaan pertanyaan yang begitu memukau para kliennya dan amat menakutkan saksi-saksi di mahkamah... aku rasa dia layak dipanggil KARPAL SINGH PAS.. Aku yang jugak seorang loyar jugak amat mengagumi beliau.. Dia memang hebat... hebat... hebat...

Hari ni pulak ... dok tak dok .. aku dipertemukan dengan KARPAL SINGH real punya ... Aku pun tak tau dia nak mai dalam program penutup sambutan ulang tahun ke 2 Pakatan Rakyat Pulau Pinang... Dulu orang gelar dia harimau Jelutong.. Aku rasa cara dia bagi ucapan bahasa Melayu telo telo olang Putih tu .. Aku rasa dia punya bisa .. masih ada lagi... Dia boleh dan masih mencabar pemuda UMNO dengan perkataan celaka... rentetan peristiwa serangan pemuda UMNO kepadanya di bangunan Parlimen pada tahun lepas....

Aku rasa dua dua loyar ni memang hebat.. Hanipa pun apa kurangnya ... boleh tengking kat polis bila dia soal lain jawab lain...... Hebat.. hebat...



No comments: