PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Friday, December 11, 2009

DAH PERANGAI UMNO..SEBAB TU AZHAR TUNJUK PUNGGUNG.. KALAU DIA TUNJUK ALIM LAGI BAHAYA...


Salam pendakwah sekelian...

Si baju petak di atas tu lah.. YB Azhar.. Adun Penaga buat masa ini.. yang baru2 ni buat perangai dalam Dewan Undangan Negeri PP dan mengekal perangai UMNO sejak sekian lama .. iaitu suka tunjuk punggung kat orang lain...

Dia marah pulak .. sebab gambag dia yang tunjuk punggung tu keluar dalam you tube plak.. ha.. padan muka hang.. dia kata macam mana boleh keluag sedangkan gambar tu adalah rakaman dalam dewan .. ni semua mesti kerja orang dalam.. dia meghacau tak tentu pasal...

Sebelum ni dia pernah marah kat Mr CM, Lim Guan Eng.. Dia kata borang warga emas ada lambang roket.. paksa orang2 tua yang nak isi borang tu mesti isi borang DAP dulu... kah..kah...kah.. hi ...hi..hi... aku pun tak tau dah nak kata apa kat haprak sorang ni..

Dia pernah marah jugak .. bila Mr CM umum kata miskin tegar dah tak dak kat Pulau Pinang .. Dia kata di tempat saya masih ramai lagi orang miskin... maksudnya hang tu tak buat kerja.. la ni hang pi mengaku sendiri.. tempat hang masih ramai orang miskin.. sebelum ni hang kata dah tak dak sebab hang nak jaga status hang ..kata hang buat kerja.. ni masalahnya pemimpin UMNO .. sembunyi fakta yang sebenar.. tak mau kata yang sebenar.. kononnya depa jaga orang melayu Penang.. Dasar jaga temolok dan perut buncit sendiri... kurang **** betul puak2 ni..

Baru2 ni MR DCM.. Prof Ramasamy kata .. melayu yang paling miskin berada di kawasan penaga.. kawasan Azharlah.. Saya sebagai YDP tertanya2 selama 5 penggal.. YB Penaga buat apa.. dia dok cangak buat apa... Saya pun rasa tak puas hati..akhirnya pi jumpa Mr DCM.. dan jumpa dia ..minta bagi senarai orang miskin tegar di kawasan Penaga dan Kepala Batas.. Masya Allah.. saya mendapat senarai nama beratus2 orang yang masih dikategorikan miskin tegar yang berpendapatan isi rumah kurang daripada RM 500.00..

Jadi .. inilah UMNO... pemimpinnya yang tidak mempunyai kredibiliti dan kemampuan langsung untuk membela nasib Melayu Pulau Pinang apatah lagi pemimpin yang bernama Azhar ini yang berperangai tak senonoh dalam Dewan...

Nasib baiklah dia tunjuk punggung.. kalau dia tunjuk alim berserban berjubah meleret berjanggut.. lagilah bahaya kepada PAS Pulau Pinang...

Wassalam...

2 comments:

Qorie Afifi said...

HAHAHAHA BETUL 3X ( SEBUT CARA UPIN DUK SEBUT )

juna said...

yang saya hairan tu kenapa orang masih tak nampak lagi perangai pemimpin umno yang sebenar?. masih lagi menyokong dan memuja umno. sedangkan telah terang lagi bersuluh 'kerakusan' mereka. tengok rumah mereka di 'kampung' dah cukup. Itu belum lagi rumah di tempat lain atau yang didafar atas nama kroni. Persoalan nya ialah macam mana nak sedarkan golongan golongan ini..