PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Thursday, July 16, 2009

MANEK URAI KEPALA BATAS : KEPADA PEMIMPIN UMNO.. HAMPA BERPERANGAI MACAM PENJAJAH LA..


  • Salam .. Du`at sekelian..
  • Seluruh rakyat Malaysia telah mengetahui keputusan PRK Manek Urai. Kemenangan kepada PAS yang mewakili Pakatan Rakyat dan kekalahan terus menerus kepada UMNO. Apa jua alasan yang diberikan oleh PAS dan UMNO kepada keputusan tersebut, itulah keputusannya . Keputusan yang tidak boleh diubah lagi oleh sesiapa pun kecuali arahan mahkamah sebaliknya. Itu pun sekiranya terdapat petisyen yang dibawa oleh UMNO...
  • Berikut adalah pandangan saya yang saya tujukan kepada pemimpin UMNO yang tak habih-habih menipu rakyat:---
  • KEPADA PEMIMPIN UMNO.. HAMPA DENGAQ BETOI-BETOI..
  • Keputusan yang amat memalukan UMNO kerana hampa tak serik2 merasuah rakyat Malaysia dengan umpan dalam bentuk pembangunan wang ringgit dan sebagainya.. Hampa betul-betul memalukan bangsa Melayu sendiri..
  • UMNO berbelanja berjuta-juta ringgit wang rakyat hanya semata-mata untuk meraih sokongan demi survival politik kebangsaan kolot yang dikatakan perjuangan hampa.. Malaysia boleh bankrupt disebabkan pemikiran cetek hampa semua..
  • Perangai hampa tak ubah macam budak-budak hingusan yang tak matang langsung dan meletakkan rakyat Manek Urai pada tahap yang paling rendah sehinggakan seolah-olah boleh digula-gulakan dengan janji manis pembinaan jambatan yang menghubungkan Manek Urai Lama dan Manek Urai Baru .. Hampa ni buat malu kompeni aje..
  • Hampa ni dok tak serik-serik jugak.. no.. dok guna jugak akhbar media arus perdana yang hampa kuasai untuk manipulate berita berita yang tak benar lalu disensasikan di muka hadapan .. Alamatnya.. hampa sedang korek kuboq hampa sendiri.. At last .. UMNO hanya tinggai nama sahaja disebabkan oleh tangan-tangan kotog hampa semua..
  • Hampa jaja di merata tempat hampa ni ikhlas nak tolong rakyat tapi sebab apa bila kalah hampa tak mau buat jambatan tu .. hampa dok kata nak banteras rasuah sampai ke dalam lubang cacing ..tengok-tengok hampa sendiri yang terang-terang merasuah pengundi2 MU dengan jambatan.. bila kalah tak mau buat .. bila menang baru nak buat.. Ni aku nak bagi tau kat hampa ...Yang tu rasuah lah bang oooiiii... Hampa belajag U mana dulu..yang tak tau nak differentiate antara rasuah dengan bukan rasuah.. K****G A**G betoi perangai hampa... Ingat kami ni tunggui ka... ingat kami ni ketoi batu ka.. Ingat pengundi MU tak dak otak ka.. Ingat depa boleh digelek dengan steamroll ka.. perangai penjajah betoi hampa ni...
  • Hampa boleh buat Kelantan macam bukan anak hampa sendiri.. Hampa boleh tenggelamkan isu royalti minyak yang sepatutnya rakyat Kelantan dapat daripada pengetahuan umum.. Hampa boleh buat don`t know saja no.. Hampa kata PETRONAS nak jawab dalam beberapa hari ..Akhirnya sampai ke sudah ..tak jawab pun.. jahat sungguh hampa no.. Hak rakyat kelantan terus dinafikan..
  • Hampa kata pertambahan undi kepada hampa tanda sokongan kepada UMNO bertambah dan rakyat nak kepada pembangunan.. Ni cek nak bagi tau kat hampa .. kalau gitu .. buatlah jambatan tu .. apa yang dijanjikan pasal pembangunan masa kempen dulu tu.. buatlah.. janganlah dolak dalih .. kalau hampa tak buat.. tunggulah .. masa pilihanraya umum nanti.. PAS akan menang dengan undi yang lebih besar macam Pengkalan Pasir dulu..
  • Menang tetap menang walaupun satu undi.. ni semua ucapan daripada hampa semua .. tak kan tak ingat kot.. jadi terimalah hakikat kekalahan anda semua di MU..
  • Hampa jugak masih dok guna agensi kerajaan pusat untuk tabog rasuah kebendaan kepada pengundi2 MU.. Aku nampak sendiri dengan mata kepala aku bagaimana hampa guna JPJ .. pegawai2 JPJ untuk sekat jalanraya.. tahan motor pi ke tepi.. lepas tu hampa bagi helmet baru free sorang satu.. hampa ambik helmet lama.. Ni apa ni.. tak malu kat orang Singapura ka.. yang lebih maju berlipat kali ganda daripada kita ... bila buat kerja tak matured macam ni..
  • Hampa jugak sekat anak2 di sekolah di pintu pagaq sekolah .. lepas tu bagi beg sekolah sorang satu.. rasuah lagi.. tak habih2 .. lemas lah aku ..bila dok tengok perangai hampa macam ni.. bila nak sedag pun aku tak tau.. Tapi sebenagnya pengundi MU bijak2 belaka ...depa ambik helmet dan beg ni ...tapi undi tetap kepada PAS.. Kira hampa 2 kali rugilah.. Duit habih punyalah banyak lepas tu kalah plak.. Nasib hampalah.. Kita dah bagi tau lama dah .. hampa nak buat jugak perangai macam ni...
  • Akhirnya aku nak bagi tau kat hampa ..hampa dah kalah 6 kali dah dalam pilihanraya kecik ...kawasan bandar hampa kalah kawasan kampung pun hampa kalah.. kawasan semi pekan dan kampung pun hampa kalah jugak .. Maksudnya rakyat Malaysia dah muak dan lemas perut dengan perangai hampa yang macam penjajah zaman dulu ..beramal dengan `divide and rule`..Aku bukannya sombong dengan kemenangan PAS kali ni.. cuma nak sebut rakyat dah tak suka kat hampa.. Kepada PAS, parti yang aku dokong .. tunggu ulasan selepas ini menegenai keputusan MU ini...
  • Sekian ..Wassalam...

No comments: