PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Monday, June 29, 2009

AL FADHIL AL USTAZ MAHATHIR BER`PETUA`...


  • Du`at sekelian...
  • Bermula lah sebuah al kisah `penglipur lara` yang membicarakan mengenai penyakit masyarakat yang begitu kronik bernama `rasuah` yang kian membarah `meghedap` dalam masyarakat Malaysia tanpa had tanpa dapat dikawal..

  • Aku mendengar ucapan penglipur lara ini...secara berhati-hati.. terkadang aku tersenyum sorang diri... rasa nak tergelak... semasa jari jemari aku menekan-nekan butir-butir huruf di lap top ku ini.. mulutku masih tersenyum `sumbing` sehingga kadang-kadang aku ketawa terbahak.... kah...kah...kah... kah... kah... aku dah tak tahan dengan si penglipur lara ini mengeluarkan `petua` seakan-akan fatwa ...

  • iaitu MAKAN RASUAH MACAM MAKAN BABI... MAKAN DUIT RASUAH .. DIA BELI GUNA DUIT RASUAH.. MAKAN BENDA HARAM.. DIA BELI APA PUN MACAM DIA MAKAN BABI....

  • Aku ketawa ni bukannya aku tak setuju dengan apa yang yang disebutkan oleh Bapa Pemodenan Malaysia ini.. tapi entahlah aku sendiri pun tak tau sebab apa aku rasa nak tergelak sangat-sangat bila dengar ungkapan keramat dari mulut seorang yang pernah mengaku ulamak.. Hi..Hi..

  • Jadi mungkin betul apa yang terpampang dalam majalah di atas.... Oleh itu tuan-puan semua.. Jauhilah terlibat dengan gejala rasuah ini.. Ikutilah petua keramat daripada bekas PM kita ni... nanti kita seolah-olah makan babi... H1N1... Heeeeeeeeeee........ (video dalam Kedah la nie)...

Wassalam...

No comments: