PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Sunday, May 10, 2009

TEORI RAHMAN BERAKHIR : REKOD DUNIA `PECAH` TIAP-TIAP HARI

Mujahidat Kepala Batas juga pencipta rekod dunia

Salam ... Du`at sekelian ..

Suasana `political situation` atau persekitaran politik di Malaysia makin hari makin ada sahaja rekod dunia yang dicipta.. Boleh dikatakan ada sahaja rekod dunia yang dipecah setiap hari.. Bermula dari suasana perbicaraan kes pembunuhan Altantuya yang melibatkan kes 2 orang polis didakwa di mahkamah.. Rekod dunia dalam kes ini ialah kedua-dua tertuduh dalam kes ini berpakaian `ala ninja` Jepun yang menyebabkan `public` masih tak boleh mengenali diri atau wajah mereka dengan jelas..


Sehinggalah satu lagi rekod dunia tercipta pada 7hb lalu, di mana speaker `halal` negeri Perak diheret macam `kambing nak disembelih` keluar dari Dewan Undangan Negeri Perak dan dikurung dalam stor... Hebat Malaysia .. Malaysia boleh.. 1 Malaysia.. Jenis tak tau malu..


Sebab itulah Najib tidak mendapat ucapan tahniah sebagai perdana menteri daripada negara luar... kes pelanggaran demokrasi di Malaysia ini dah bertimbun-timbun termasuk kes dirinya sendiri yang dikatakan terlibat dalam kes Al Tantuya..


Be gentlemanlah.. Najib ooii.. buatlah sebagaimana Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang .. Beliau telah menyaman media luar negara kerana dituduhnya presiden PAS itu sebagai pemimpin Al Qaeda yang ke tiga merbahaya di dunia .. Lalu TGHH menang dalam kes itu dan mendapat pampasan hampir 1/2 juta.. Bukannya Tuan Guru nak kepada duit tu tapi saman itu bertujuan untuk membersihkan namanya ... Jadi , kepada Najib.. awatlah takut sangat... samanlah media luar negara yang mengatakan tuan terlibat dalam kes Altantuya tu.. Kalau dah banyak kali bersumpah .. termasuk di Guar Perahu Penanti dalam kempen `by election` Permatang Pauh tahun lepas dan juga di Ijok `by election` dulu...kata tak terlibat dalam kes tu.. sebab apa takut nak saman .. saman ajelah.. kot-kot boleh dapat 500 juta lagi.. sama dengan komisen beli Sukhoi dan kapal selam dulu... barulah bersih nama tuan.. barulah negara luar hantar ucapan tahniah di atas perlantikan tuan sebagai PM baru.. Kami tak dengar pun...


Begitu jugak apabila speaker `halal` Perak diheret sebegitu rupa... satu lagi rekod dunia tercipta di Malaysia... Amat-amat memalukan Malaysia.. Sanggup melakukan apa sahaja semata-mata untuk megekalkan kuasa yang diperolehi melalui cara `liwat` iaitu melalui cara pintu belakang `demokrasi`... Ini semua merupakan bibit-bibit kehancuran UMNO dan Bee End di bumi Malaysia ini... Percayalah .. Bi Iznillah teori RAHMAN berakhir di sini dengan kemunculan dan kebangkitan PAS dan PR sebagai penerus perjuangan Islam dan keadilan sejagat..


Wassalam..

No comments: