PERSEKITARAN POLITIK `GHAIRU SOLEHAH` MENYERLAHKAN MINDA KOLOT PEMERINTAH MALAYSIA

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG

BEZA PAKATAN RAKYAT DAN BARISAN NASIONAL SEMASA MEMERINTAH PULAU PINANG
lu pikir la sendiri...

NAK CEPAT.. KLIK ARTIKEL DI BAWAH

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..

PROGRAM I`TIKAF DAN QIAMULLAIL DI MASJID AT TAQWA.. PADA 26 HB MAC 2010 NI.. JANGAN LUPA..
Program anjuran Urusan Ulamak PAS Kawasan Kepala Batas bertujuan untuk menyemarakkan suasana mahabbah dan ukhuwwah di kalangan ahli jamaah Islam...stiap Jumaat minggu ke 4.. sama2lah kita semua memberi sumbangan...

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH

SETIAP AHLI PAS PERLU MENJADI AHLI USRAH
Jommmmmmmmmmmm join usrah..

APE CITE NI

APE CITE NI
Hati yang tenang dan tenteram dipenuhi dengan amalan zikir ilallah yang berterusan..

Thursday, April 30, 2009

MASIH MALUKAH NAK MENGAKU ORANG PAS...


Salam pendakwah sekelian...

Alhamdulillah ... baju yang ditempah oleh PAS Cawangan saya telah siap.. Tu pun siap sehelai saja.. Baju saya seorang saja yang siap.. Yang lain-lain tu jangan mare ye.. Tak apa ..lepas ni siap juga ... Nak pakai 24 jam pun tak apa.. Nak tidog pakai baju tu pun tak apa.. Nak pi jalan-jalan makan angin pun tak apa.. Persoalannya .. Bolehkah nak pakai jalan-jalan tu... bolehkah pakai di masjid Bertam... Masih malukah... nak mengaku orang PAS.. Dunia dah berubah.. Zaman dah berubah... Takut kat orang taman ka.. Segan .. takut tak dapat projek ka..




Suatu ketika dulu.. keadaannya berbeza.. Dulu nak cari sebiji rumah penyokong atau ahli PAS dalam satu kampung.. cukup susah... kalau ada pun sembunyi-sembunyi.. sorok-sorok.. Apatah lagi kalau pakai baju PAS ke hulu ke hiliag.. Pakai kena tenggalong dengan orang kampung...




Sekarang ni Alhamdulillah.. orang semakin berani.. berani bukannya kerana apa-apa.. bukan kerana sombong atau sebab-sebab lain.. tapi berani untuk menzahirkan bahawa .. aku orang PAS... aku ahli PAS.. No ahli PAS sekian-sekian.. hebat perubahan yang berlaku di negara ku ini...
Perubahan yang berlaku kepada rakyat dan negara kita amat ketara sekarang ini... Kawasan yang tak pernah pembangkang menang dalam piliharaya.. pembangkang menang.. Dulu nak tengok orang melayu pakai baju PAS.. amat jarang sekali... sekarang ni bersepah-sepah sehingga yang berseluar pendek dan tak bertudung pun dah pakai baju PAS.. Tu tak tengok kaum Cina dan India... Lagi sakan ... tanpa segan silu pakai baju Kelab Penyokong Pas.. PAS for alll... Islam for alll...

Oleh itu... kepada ahli-ahli Cawanganku.. bila dah siap baju tu... janganlah malu-malu kucing lagi..
Wassalam...

2 comments:

insan marhaen said...

aku pun baru jer daftar jadi ahli PAS 2 bulan sudah. harap masih tidak lewat...

rosidi hussain said...

Tahniah kepada en Abu...
bolehlah attend usrah PAS di cawangan Taman Guar Perahu... Saya diamanahkan membawa usrah gabungan ..